Ką daryti, jei vanduo nepakankamai karštas


Nuo ko pradėti ir kur kreiptis

 

Jei karštas vanduo Jūsų butą pasiekia, tačiau yra nepakankamai karštas ar net vėsus, reikėtų kreiptis į namo vidaus sistemas prižiūrinčią įmonę ir informuoti juos apie situaciją.

  

Kaip sužinoti, kokia įmonė prižiūri vidaus šildymo sistemas Jūsų name

 

Daugumos namų gyventojai kiekvieną mėnesį iš namą prižiūrinčios įmonės gauna mokėjimo pranešimą apie mokestį už priežiūrą. Mokėjimo pranešimo lapelyje paprastai nurodomas prižiūrinčios įmonės adresas ir telefono numeris. Šiuo telefono numeriu ir reikėtų kreiptis pirmiausia.

 

Jei esate daugiabučių namų savininkų bendrijos narys, informaciją apie namo vidaus šildymo sistemas prižiūrinčią bendrovę galite gauti iš savo bendrijos pirmininko ar administracijos.

  

Už ką atsako įmonės, prižiūrinčios namo vidaus karšto vandens tiekimo sistemas

 

Namo vidaus vamzdynus ir šilumos punktą prižiūri seniūnijų bendrovės, daugiabučių namų savininkų bendrijos arba viešą konkursą laimėjusios organizacijos.

 

Tokiai bendrovei namo gyventojai moka mokestį už namo vidaus šilumos ūkio priežiūrą. Todėl namo vidaus šilumos ūkio priežiūros klausimais (pavyzdžiui, „Kodėl karštas vanduo toks vėsus?“) vartotojai turi kreiptis į namą prižiūrinčios organizacijos darbuotojus, kurie atsako už racionalią šilumos ūkio priežiūrą.

 

Prižiūrinčių bendrovių atsakomybės ribos nustatomos sutartyje su vartotojais.

  

Už ką atsakinga „Vilniaus energija“

 

„Vilniaus energija“, kaip šilumos energijos tiekimo įmonė, atsako už nustatytų parametrų šilumos energijos ir karšto vandens tiekimą iki namo įvado.

 

„Vilniaus energija“ šilumos energiją ir karštą vandenį tiekia iki namo įvado, o Vilniaus m. savivaldybės arba daugiabučio namo savininkų bendrijos įgaliota arba konkursą laimėjusi namo šilumos ir karšto vandens įrenginius prižiūrinti bendrovė garantuoja nustatytų parametrų šilumos energijos ir karšto vandens tiekimą vartotojui, vadovaudamasi tarpusavio šilumos energijos, karšto vandens tiekimo ir šildymo įrenginių priežiūros sutartimi.

 

Todėl klientams, besiskundžiantiems žema karšto vandens temperatūra, „Vilniaus energija“ paprastai tiesiogiai padėti niekuo negali. Dažniausiai problemą išspręsti gali tik namo vidaus sistemas prižiūrinti bendrovė.