Perku butą, kuriam šiluma teikiama centralizuotai. Ką turiu padaryti?


Jei įsigijote butą name, kurį šiluma ir karštu vandeniu aprūpina UAB „Vilniaus energija“, tapsite nauju bendrovės klientu. Norėdami sudaryti sutartį su UAB „Vilniaus energija“, pirmiausia turėtumėte atvykti į Jūsų mikrorajoną aptarnaujantį Klientų aptarnavimo centrą.

 

Su savimi turėkite šiuos dokumentus:

  • •    VĮ Registrų centro pažymėjimą apie nuosavybę;
  • •    atsiskaitymo knygelę arba sutartį su AB „Energijos skirstymo operatorius“ (AB „ESO“);
  • •    asmens tapatybės kortelę arba pasą;
  • •    pažymą iš seniūnijos apie bute gyvenamąją vietą deklaravusių asmenų skaičių. Jei bute yra įrengti karšto vandens skaitikliai, ši pažyma yra nebūtina.

 

Jei buto savininkas esate ne vienas, kartu su Jumis turi atvykti ir bendrasavininkas.

 


Kaip pirmą kartą prisijungti prie elektroninio klientų aptarnavimo centro?

 

Puslapio www.vilniaus-energija.lt viršutinėje dalyje rasite prisijungimo prie elektroninio klientų aptarnavimo centro laukelius.

 

 

Įveskite kliento kodą ir Jums suteiktą pirminį slaptažodį.

 

 

Kliento kodas

 

 

Jūsų kliento kodas yra toks pats, kaip ir atsiskaitymo knygelės numeris. Jį taip pat galima rasti kiekvieną mėnesį UAB „Vilniaus energija“ siunčiamose sąskaitose.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pirminis slaptažodis

 

 

Pirminis slaptažodis klientams, kurie iki šiol nesinaudojo UAB „Vilniaus energija“ elektroninio klientų aptarnavimo centro paslaugomis, pateikiamas einamojo periodo sąskaitų pranešimų laukuose.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Taip pat pirminį kliento slaptažodį galite sužinoti paskambinę trumpuoju numeriu 1899.

 

Pirmojo prisijungimo metu turėsite pasikeisti Jums suteiktą pirminį slaptažodį. Norime atkreipti dėmesį, kad būtina išsaugoti pirminį slaptažodį, kuris gali būti reikalingas praradus asmeniškai pasirinktą slaptažodį.

 

Pradėjus naudotis mūsų siūloma paslauga, paskyroje Nustatymai -> Sąskaitos pristatymas pažymėkite, kokiu būdu norėsite gauti sąskaitas – paštu arba savitarnos svetainėje. Elektroniniame klientų aptarnavimo centre galėsite peržiūrėti sąskaitas, jas apmokėti, stebėti mokėjimų istoriją bei rasti naudingos informacijos.